آموزش ویدیویی طرز استفاده از سرم ضد لک اوردینری + راز مخفی!

طرز استفاده از سرم ضد لک اوردینری

لکه‌های پوستی همیشه آزار دهنده بوده و باعث کاهش اعتماد بنفس در فرد می‌شوند، اما اوردینری، برند پرطرفدار کانادایی برای حل این مشکل نیز بهترین راه‌حل‌ها را ارائه داده و یکسری سرم برای درمان انواع لک‌های پوستی تولید کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سرم آلفا آربوتین اوردینری، سرم پیلینگ اوردینری، سرم رتینول اوردینری، سرم نیاسینامید اوردینری و غیره اشاره کرد.

اما فقط در اختیار داشتن بهترین سرم یا کرم ضد لک ملاک نیست و شما تا زمانی که نحوه استفاده صحیح از آن را یاد نگیرید نمی‌توانید نتایج دلخواه را مشاهده کنید، به همین دلیل یادگیری نحوه استفاده درست از یک محصول خیلی اوقات از خرید آن نیز مهم‌تر است.

با توجه به درخواست‌های فراوان در مورد آموزش صحیح استفاده از سرم‌های ضد لک اوردینری امروز در این مقاله از ژینورا تصمیم گرفتیم به صورت کامل طرز استفاده از سرم ضد لک اوردینری را آموزش دهیم.

همچنین اگر شما به دنبال یک آموزش جامع برای استفاده از سایر سرم‌های اوردینری هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله: طرز استفاده از سرم اوردینری را نیز مطالعه کنید.

ویدیو آموزش طرز استفاده صحیح از سرم ضد لک اوردینری

در ادامه ویدیو آموزش استفاده صحیح از سرم ضد اوردینری را مشاهده خواهید کرد. همچنین اگر به دنبال خرید ضد اوردینری 100% اصل و تضمینی هستید، می‌توانید از ژینورا آن را تهیه کنید.

قیمت و خرید ضد لک اوردینری

توضیحات متنی ویدیو طرز استفاده از سرم ضد لک اوردینری

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید اولین قدم برای استفاده از سرم ضد لک اوردینری این است که صورت خود را با استفاده از شوینده و یا پاک کننده مورد علاقه خود به خوبی بشویید، چرا که این سرم باید روی پوست تمیز استفاده شود تا نتایج بهتری حاصل شود.

در مرحله بعد چند قطره از سرم را روی کف دست یا انگشتان خود ریخته و هر دور دست خود را به سرم آغشته کنید.

سپس به آرامی سرم را روی پوست صورت (و در صورت تمایل گردن) خود پخش کنید دهید.

شما همچنین می‌توانید سرم ضد لک آلفا آربوتین اوردینری را فقط را در نواحی تیره و لک دار پوست‌تان بزنید.

اجازه دهید سرم روی پوست بماند و آن را نشویید.

پیشنهاد می‌شود بعد از استفاده از این سرم از یک مرطوب کننده استفاده کنید.

نکته قابل توجه در مورد استفاده از سرم‌های ضد لک اوردینری این است که با ملایمت کامل سرم را روی پوست بمالید و از ضربه زدن و یا سیلی زدن به پوست برای آغشته کردن سرم روی پوست خودداری کنید.

جمع‌بندی: ما در این مقاله در مورد طرز استفاده درست از سرم ضد لک اوردینری صحبت کردیم و یاد گرفتیم که چطور از یک سرم ضد لک اوردینری استفاده کنیم تا بهترین نتایج را ببینیم و در سریع‌ترین زمان لک‌های پوست خود را کاهش دهیم.

2 دیدگاه دربارهٔ «آموزش ویدیویی طرز استفاده از سرم ضد لک اوردینری + راز مخفی!»

  1. طاهره فاتحی

    ببخشید من این محصول ضد لک رو گرفتم ولی نمیدونم ..ترتیب استفاده ش چجوریه …یعنی تو روتین پوستیم چجوری ازش استفاده کنم…میشه راهنمایی کنین منو ..ممنون میشم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید