معرفی انواع سرم های اوردینری + [کاربرد، عوارض و قیمت]❤️

اوردینری برند نام آشنای کانادایی که اتفاقاً بنیانگذار آن نیز یکی از هموطنان ایرانی ما بوده است. این برند بعد از معرفی محصولات خود با سرعتی بی‌نظیر رشد کرده و امروزه ما میبینیم که محصولات اوردینری در کنار برندهای بزرگی همچون، اسکین سوتیکالز و نوتروژینا جزو بهترین و پرفروش‌ترین محصولات مراقبت از پوست در دنیا شناخته می‌شود.

وهمه‌ی اینها عاملی شده است تا امروزه محصولات اوردینری در ایران تبدیل به اولین گزینه برای کسانی باشد که به دنبال داشتن پوستی بی‌نقص هستند و می‌خواهند انواع مشکلات پوستی همانند لک، آکنه، چین و چروک، ناهمواری‌های پوستی و غیره را درمان کنند.

اوردینری طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست را تولید می‌کند، اما یکسری از سرم‌های اوردینری هستند که بیشتر از بقیه محبوب بوده و بسیار تاثیرگذار و کاربردی هستند و توانایی حل انواع مشکلات رایج پوستی شما را دارند. حال اگر شما می‌خواهید با انواع بهترین سرم های اوردینری آشنا شوید و بدانید که سرم ordinary برای چیست، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی انواع سرم های اوردینری

در ادامه این مقاله از ژینورا ما بهترین محصولات اوردینری را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین اگر در حال حاضر یک سرم اوردینری خریداری کرده‌اید و می‌خواهید با نحوه استفاده صحیح از آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله: طرز استفاده از سرم اوردینری
را نیز از دست دهید.

نکته: برای نتیجه گیری از سرم های اوردینری باید از محصولات اوردینری اصل استفاده کنید که در ژینورا موجود است، برای تشخیص اصل و فیک بودن اوردینری نیز می‌توانید مقال: تشخیص اوردینری اصل و فیک را بخوانید.

سرم ضد جوش فوق قوی نیاسینامید اوردینری

سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری

اگر جوش‌ها و آکنه‌های پوستی شما را آزار می‌دهند و به دنبال یک راه حل مناسب برای از بین بردن آن‌ها به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان ممکن هستید، سرم نیاسینامید اوردینری بهترین گزینه برای شما است.

این سرم یکی از پرفروش‌ترین و بهترین سرم‌های اوردینری به حساب می‌آید که حاوی ترکیبات ویژه‌ای همانند نیاسینامید و زینک (روی) است که به طور خاصی جوش‌های صورت را از بین برده و علاوه بر آن لک‌های پوستی را نیز درمان می‌کند.

قیمت و جزییات سرم نیاسینامید اوردینری

سرم ضد چروک فوق‌العاده رتینول اوردینری

رتینول اوردینری

بی شک سرم رتینول اوردینری جزو 3 ضد چروک برتر دنیا قرار می‌گیرد. یک محصول عالی که تقریباً تمام کسانی که از آن استفاده کرده‌اند، نتیجه گرفته و از نتایج بدست آمده شگفت زده شده‌اند.

کاربرد اصلی این سرم از بین بردن چین و چروک‌ها و خطوط ریز و درشت پوستی و به طور کلی جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس پوست است. ترکیبات اصلی این سرم رتینول بوده و برای استفاده انواع پوست مناسب است.

قیمت و جزییات سرم رتینول اوردینری

سرم دور چشم بی‌نظیر کافئین اوردینری

سرم دور چشم کافئین اوردینری

مشکلات دور چشم همانند چروک، پف، تیرگی، حلقه‌های تیره و لک بسیار رایج هستند و به طور چشمگیری باعث کاهش اعتماد به نفس در فرد می‌شوند. سرم کافئین اوردینری دقیقاً برای رفع تمام این مشکلات ساخته شده است.

این سرم با استفاده از یک فرمولاسیون تخصصی و ویژه ساخته شده است که به طور خاصی پف، تیرگی و سایر مشکلات پوست حساس زیر چشم را درمان می‌کند و پوست این ناحیه را شاداب و جوان می‌کند. از ترکیبات اصلی این سرم می‌توان به کافئین اشاره کرد.

قیمت و جزییات سرم کافئین اوردینری

سرم آبرسان فوق‌العاده قوی هیالورونیک اسید اوردینری

سرم هیالورونیک اسید اوردینری

فرقی نمی‌کند چه نوع پوستی دارید، همه‌ی ما به یک آبرسان نیاز داریم. اما سرم هیالوروینک اسید اوردینری فراتر یک آبرسان ساده بوده و با نفوذ به عمیق‌ترین لایه‌های پوست به صورت عمقی پوست آبرسانی کرده و مشکل خشکی پوست را رفع می‌کند.

این سرم علاوه بر خاصیت آبرسانی پوست را روشن‌تر و شفاف‌تر کرده و ویتامین B5 استفاده شده در ترکیبات آن به ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوست شما کمک می‌کند. از ترکیبات اصلی این سرم می‌توان به هیالورونیک اسید اشاره کرد.

قیمت و جزییات سرم هیالورونیک اسید اوردینری

سرم لایه بردار عالی پیلینگ اوردینری

سرم پیلینگ اوردینری

سرم پیلینگ اوردینری یا همان سرم معروف قرمز اوردینری یک لایه بردار بسیار خوب است که در دنیا شهرت بسیاری دارد. این سرم با لایه‌برداری حساب شده پوست را به طرز فوق‌العاده‌ای روشن و شفاف می‌کند.

همچنین لک‌های پوستی و جای انواع جوش و آکنه را از بین میبرد و به صورت کلی پوست را صاف، یکدست و یکنواخت می‌کند و ناهمواری‌های پوستی را از بین میبرد. از دیگر ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان به خاصیت کوچک کردن منافذ پوست توسط سرم لایه بردار اوردینری اشاره کرد.

قیمت و جزییات سرم پیلینگ اوردینری

کرم ضد لک و روشن کننده ویتامین سی اوردینری

ویتامین سی اوردینری

قیمت و جزییات ویتامین سی اوردینری

محصولات حاوی ویتامین سی این روزها تبدیل به پای ثابت روتین‌های پوستی شده‌اند. و این بخاطر خواص فوق‌العاده ویتامین سی برای سلامت و زیبایی پوست است.

ویتامین سی اوردینری در دو غلظت 23 و 30 درصدی تولید شده که این دو عدد نشان دهنده میزان درصد ویتامین سی خالص در این محصول هستند. ویتامین سی اوردینری راه‌حلی عالی برای از بین بردن تیرگی و لکه‌های تیره و قهوه‌ای پوست بوده و در کاهش علائم پیری پوست نیز بسیار موثر است.

سرم ضد لک قوی آلفا آربوتین اوردینری

سرم آلفا آربوتین اوردینری

قیمت و جزییات سرم آلفا آربوتین اوردینری

سرم آلفا آربوتین اوردینری از دیگر انواع پرطرفدار سرم‌های اوردینری است که انواع لکه‌های ایجاد شده روی پوست را هدف قرار می‌دهد و در کاهش تیرگی پوست نیز موثر است.

تمام ترکیبات این سرم در جهت کمرنگ کردن و از بین بردن لکه‌های پوست ساخته شده‌اند و تقریباً تمام استفاده‌کنندگان قبلی این سرم تاثیرات فوق‌العاده این سرم در کاهش لک را مشاهده کرده‌اند.

سرم آبرسان و ضد چروک بافه اوردینری

سرم بافه اوردینری

قیمت و جزییات سرم بافه اوردینری

سرم بافه اوردینری یا سرم بافت اوردینری محصولی است که شاید بتوان گفت اوردینری با این محصول در ایران به شهرت رسید، بخاطر ویژگی خاص آن که همزمان هم چین و چروک‌های پوست را محو می‌کرد، و هم یک آبرسان تمام عیار برای پوست بود.

البته سرم بافه قدیمی دیگر تولید نمی‌شود و یک سرم دیگر با نام سرم بافه مولتی پپتاید جایزگزین آن شده که بسیار پیشرفته‌تر از بافه قدیمی است. سرم بافت اوردینری برای کاهش خطوط ریز ایجاد شده روی پوست، چین و چروک‌های صورت و زیر چشم، لیفت پوست، افزایش استحکام پوست، افزایش حالت ارتجاعی پوست و رفع خشکی پوست کاربرد دارد.

کرم مرطوب کننده اوردینری

مرطوب کننده اوردینری

قیمت و جزییات مرطوب کننده اوردینری

مرطوب کننده اوردینری محصولی است که به نسبت سایر محصولات اوردینری قدمت کمتری داشته و به همین دلیل به تازگی در ایران در حال شناخته شدن است.

این کرم فوق‌العاده هم مرطوب کننده بوده و هم آبرسان است و راه‌حلی قطعی برای رفع خشکی پوست، تسکین پوست و نرم نگه داشتن پوست است. این کرم بافتی سبک داشته و خیلی سریع جذب پوست شده و مشکل خشکی پوست را ریشه‌ای درمان می‌کند.

سرم ضد چروک و پر کننده خطوط آرژیرلین اوردینری

سرم ضد چروک آرژیرلین اوردینری

قیمت و جزییات سرم آرژیرلین اوردینری

سرم آرژیرلین اوردینری که در ایران با نام آرژنین اوردینری نیز شناخته می‌شود، محصولی است که هر کس فقط یکبار آن را خریداری کرده، از نتایج بدست آمده متعجب شده و خرید خود را تکرار کرده است.

این سرم با عملکردی شبه بوتاکس، خطوط و چین و چروک‌های پوست و زیر چشم را پر کرده و به وضوح پوست را جوانتر می‌کند. سرم آرژنین اوردینری برای یکدست کردن کلی پوست نیز موثر است.

سرم ضد جوش سالیسیلیک اسید اوردینری

سالیسیلیک اسید اوردینری

قیمت و جزییات سالیسیلیک اسید اوردینری

سالیسیلیک اوردینری کاربردهای مختلفی دارد اما مهم‌ترین ویژگی‌ آن توانایی فوق‌العاده‌اش در از بین بردن جوش و آکنه به طور معجزه آسایی است!

سالیسیلیک اسید اوردینری یک لایه بردار موثر نیز روی پوست انجام می‌دهد و در کاهش تیرگی‌ها و لکه‌های پوست نیز موثر بوده و پوست را شفاف و روشن می‌کند.

تونر لایه بردار و روشن کننده گلیکولیک اسید اوردینری

تونر اوردینری

قیمت و جزییات تونر گلیکولیک اسید اوردینری

به جرئت می‌توان گفت تونر اوردینری یکی از بهترین تونرها در دنیا است. این تونر یک لایه بردار عالی و روشن کننده پوست است که پوست شما را از این رو به آن رو می‌کند.

تونر گلیکولیک اسید دی اوردینری جوش، آکنه، لک، تیرگی و آثار بجای مانده از جوش را کاهش داده و در نهایت پوست را روشن، درخشان و به طور ویژه‌ای یکدست و یکنواخت می‌کند.

سرم ضد لک و جوش آزلائیک اسید اوردینری

آزلائیک اسید اوردینری

قیمت و جزییات آزلائیک اسید اوردینری

آزلائیک اسید اوردینری یکی دیگر از قوی‌ترین ضد جوش‌های اوردینری است که می‌تواند جوش‌های سنگین سر سیاه و سر سفید را از روی پوست محو کند.

این سرم همچنین در کاهش لکه و تیرگی‌های پوست نیز خوب عمل می‌کند و با لایه بردار ملایم اما موثر روی پوست، منافذ پوست را پاکسازی می‌کند و ظاهر کلی پوست را بهبود می‌بخشد.

سرم ضد چروک قوی ماتریکسیل اوردینری

سرم ماتریکسیل اوردینری

قیمت و جزییات سرم ماتریکسیل اوردینری

سرم ماتریکسیل اوردینری در کنار رتینول، بافه و آرژیرلین جزو دسته سرم‌های ضد چروک و جوانساز پوست دی اوردینری است که در ترکیبات خود هیالورونیک اسید نیز دارد.

این سرم حاوی پپتایدهای موثر در کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست است و با تولید کلاژن، آن مناطقی از پوست که امکان ایجاد چین و چروک در آن‌ها وجود دارد را مستحکم می‌کند.

سرم ضد تیرگی و روشن کننده لاکتیک اسید اوردینری

سرم لاکتیک اسید اوردینری

قیمت و جزییات سرم لاکتیک اسید اوردینری

لاکتیک اسید اوردینری سرمی است که اوردینری در معرفی آن اینگونه گفته است که با استفاده مستمر از این محصول می‌توانید به وضوح شاهد روشن شدن پوست خود باشید.

لاکتیک اسید لایه برداری است که پوست را هموار کرده و برای از بین بردن انوع جوش و تیرگی‌ها خوب عمل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کاهش ظاهر چین و چروک‌ها توسط این سرم اشاره کرد.

ماندلیک اسید اوردینری

ماندلیک اسید اوردینری

قیمت و جزییات ماندلیک اسید اوردینری

ماندلیک اسید اوردینری از دیگر انواع محبوب محصولات اوردینری است که برای روشن شدن پوست و افزایش شفافیت استفاده می‌شود.

ماندلیک اسید دی اوردینری همانند لاکتیک اسید لایه بردار ملایم برای پوست است که برای رفع علائم پیری و هموارسازی بافت پوست و همچنین رفع جوش آکنه کاربرد دارد.

جمع‌بندی: در این مقاله ما بهترین انواع سرم های اوردینری را به شما معرفی کردیم و با کاربرد هر کدام آشنا شدیم. سرم‌هایی فوق‌العاده که با استفاده از فرمولاسیون‌هایی قوی و پیشرفته تولید شده‌اند و روزانه هزاران تعداد از آن‌ها در دنیا فروخته می‌شود و مردم در سراسر دنیا مشکلات پوستی خود را با آن‌ها درمان می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید