بچ کد محصولات اوردینری + آموزش تصویری استفاده و نکات ضروری!

بچ کد یا بچ نامبر به نوعی یک کد شناسایی برای محصولات حوزه آرایشی بهداشتی، مراقبت از پوست و عطر و ادکلن است که ترکیبی از اعداد و یا حروف انگلیسی است که اطلاعات مفیدی از محصول مورد نظر همانند: تاریخ ساخت، کد سازند و غیره را به شما می‌دهد و با استفاده از این کد شما می‌توانید اصالت کالای مورد نظر را نیز بررسی کنید.

نکته مهم: تمام روش‌های موجود برای تشخیص اوردینری اصل و فیک، قطعی نبوده و تنها راه اطمینان از اصل بودن محصولات اوردینری خرید از یک فروشگاه معتبر همانند ژینورا است، شما می‌توانید نسخه 100%اصل انواع سرم‌های پرفروش اوردینری همانند: سرم پیلینگ اوردینری، سرم رتینول اوردینری، سرم کافئین اوردینری، سرم نیاسینامید اوردینری، سرم هیالورونیک اسید اوردینری، ویتامین سی اوردینری، مرطوب کننده اوردینری، ماندلیک اسید اوردینری، لاکتیک اسید اوردینری، سرم ماتریکسیل اوردینری، سرم بافه اوردینری، سرم آلفا آربوتین اوردینری، سرم آرژیرلین اوردینری، سالیسیلیک اسید اوردینری، تونر اوردینری و آزلائیک اسید اوردینری را از ژینورا تهیه کنید.

خرید محصولات اوردینری اصل کانادا

آموزش استفاده از بچ کد محصولات اوردینری

نحوه بررسی مشخصات محصولات اوردینری با استفاده از بچ کد محصولات اوردینری بسیار ساده بوده و شما تنها در کمتر از 2 دقیقه می‌توانید اینکار را انجام دهید، برای استفاده از بچ کد محصولات اوردینری مراحل زیر را مرحله به مرحله دنبال کنید.

1. بچ کد محصول اوردینری که خریداری کرده‌اید را پیدا کنید، معمولاً بچ کد در زیر کارتن محصول و زیر شیشه اصلی محصول حک شده است.

بچ کد محصولات اوردینری

بچ کد اوردینری

2. وارد سایت بچ کد اوردینری شوید.

ورود به سایت بچ کد اوردینری

3. بعد از ورود به سایت بچ کد اوردینری در فیلد “Batch code” بچ محصولی که خریداری کرده‌اید را وارد کنید، و سپس دکمه “Check” را بزنید.

سایت بچ کد اوردینری

4. بعد از طی کردن این سه مرحله یکسری اطلاعات در مورد محصولات مورد نظر برای شما به نمایش در می‌آید.

همانطور که مشاهده می‌کنید یکسری اطلاعات کلی در مورد محصول مورد نظر شما برایتان به نمایش در می‌آید.

جمع‌بندی: در این مقاله به صورت مرحله به مرحله و تصویری یاد گرفتیم که چگونه بچ کد محصولات اوردینری را چک کرده و از یکسری اطلاعات در مورد آن محصول بدست بیاوریم و اصالت کالای مد نظر خود را بررسی کنیم. باز هم تاکید می‌کنیم که بهترین راه اطمینان از اورجینال بودن محصولات اوردینری خرید از یک فروشگاه معتبر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید