طرز استفاده از سرم اوردینری + راز مخفی!

طرز استفاده از سرم اوردینری

یادگیری نحوه استفاده صحیح از یک محصول از خرید آن محصول نیز مهم‌تر است! مخصوصاً اگر محصول مورد نظر قرار باشد یکی از مشکلات پوستی شما را حل کند. اگر شما نتوانید از محصولی که خریده‌اید درست استفاده کنید، قطعاً نتیجه دلخواه را مشاهده نخواهید کرد.

این موضوع در مورد محصولات اوردینری نیز بسیار حائز اهمیت است و اگر شما می‌خواهید در سریع‌ترین زمان مشکلات پوستی خود را با استفاده از سرم‌های اوردینری حل کنید، باید طرز استفاده از آن‌ها را نیز یاد بگیرید، در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه از محصولات اوردینری استفاده کنید تا بیشترین تاثیر را گذاشته و در کمترین زمان مشکل پوستی شما را حل کند.

آموزش طرز استفاده صحیح از سرم‌های اوردینری

اوردینری سرم‌هایی متنوع، با کاربردهای متفاوت تولید کرده و نحوه استفاده از هر کدام از سرم‌های این شرکت نیز کمی با یکدیگر تفاوت دارند.

ما در ادامه طرز استفاده صحیح از تمام سرم‌های اوردینری را به تفکیک برای شما آماده کرده‌ایم، برای مشاهده نحوه استفاده از هر کدام از محصولات روی آن‌ها بزنید.

طرز استفاده از سرم نیاسینامید اوردینری

طرز استفاده از سرم هیالورونیک اسید اوردینری

طرز استفاده از سرم کافئين اوردینری

طرز استفاده از سرم رتینول اوردینری

طرز استفاده از سرم پیلینگ اوردینری

طرز استفاده از سرم آلفا آربوتین اوردینری

طرز استفاده از سرم سالیسیلیک اسید اوردینری

طرز استفاده از تونر گلیکولیک اسید اوردینری

طرز استفاده از کرم ویتامین سی اوردینری

طرز استفاده از سرم بافه اوردینری

طرز استفاده از سرم آرژیرلین اوردینری

طرز استفاده از مرطوب کننده اوردینری

طرز استفاده از آزلائیک اسید اوردینری

طرز استفاده از لاکتیک اسید اوردینری

طرز استفاده از سرم کاتریکسیل اوردینری

طرز استفاده از ماندلیک اسید اوردینری

نکات ضروری در مورد طرز استفاده از سرم اوردینری

در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام استفاده از محصولات اوردینری به آن‌ها توجه داشته باشید اشاره خواهیم کرد.

اگر از تمام نکات گفته شده استفاده کنید بیشترین میزان تاثیرگذاری را از محصولات اوردینری خواهید دید و می‌توانید در سریع‌ترین زمان مشکل پوستی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید را حل کنید.

انجام پچ تست (تست حساسیت)

همیشه قبل از استفاده از یک محصول جدید پچ تست یا تست حساسیت انجام دهید. برای آشنایی با نحوه انجام پچ تست پیشنهاد می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید:

آموزش انجام پچ تست محصولات اوردینری

در صورت مشاهده علائم شدید، مصرف را قطع کنید!

بعد از استفاده از هر کدام از محصولات اوردینری اگر علائمی همچون: التهاب، سوزش، قرمزی، خارش و غیره را مشاهده کردید، مصرف را قطع کرده و به با یک متخصص پوست مشورت کنید.

شستشوی پوست

طریقه مصرف سرم اوردینری

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید قبل از استفاده از محصولات اوردینری به آن توجه داشته باشید این است که قبل از استفاده از سرم‌های اوردینری بر روی پوست، پوست صورت و همچنین دست خود را به خوبی تمیز کرده و از سرم بر روی پوست تمیز استفاده کنید.

با اینکار سرم به عمق پوست شما نفوذ کرده و میزان تاثیرگذاری آن به مراتب بیشتر از زمانی می‌شود که از آن بر روی پوست آلوده استفاده شود.

زیاده روی نکنید!

طرز استفاده سرم اوردینری

یکی از تفکرات رایج در مورد طریقه مصرف سرم‌های اوردینری این است که افراد فکر می‌کنند هر چقدر میزان بیشتری از سرم را در هر نوبت استفاده کنند، نتیجه بهترین می‌گیرند. در صورتی که واقعیت چیز دیگری است و استفاده بیش از حد از سرم‌های اوردینری هیچ تاثیری در عملکرد آن ندارد.

معمولاً در هر نوبت یک، دو یا نهایتاً سه قطره از سرم برای استفاده بر روی پوست صورت کافی است و نیاز به هیچگونه زیاده روی نمی‌باشد.

با آرامش و ملایمت کار کنید

نحوه استفاده از سرم اوردینری

برخی از افراد گمان می‌کنند که در زمان استفاده از سرم بر روی پوست صورت هر چقدر فشار بیشتری به پوست خود وارد کنند سرم بیشتر جذب پوست شده و سریع‌تر نتیجه می‌گیرند! اما باید به شما بگوییم که اینکار به هیچ عنوان مورد تایید نمی‌باشد و یک شیوه‌ی غلط برای استفاده از سرم‌های اوردینری است.

شما باید در طول زمان آغشته کردن سرم‌های اوردینری به پوست‌تان همواره آرامش را حفظ کرده و با نرمی و ملایمت کامل و با آرامی سرم را به پوست خود آغشته کنید.

از دستور العمل‌ها پیروی کنید

نحوه استفاده از محصولات اوردینری

در نهایت آخرین چیزی که باید در هنگام استفاده از سرم‌های اوردینری در نظر داشته باشید این است که به صورت کامل دستور العمل استفاده از آن سرم را مطالعه کرده و تمام موارد گفته شده از جمله موارد منع مصرف، نکات ضروری در هنگام استفاده، عوارض محصول مورد نظر و غیره را با دقت تمام مطالعه کنید و در هنگام استفاده از سرم مد نظر آن‌ها را رعایت کنید.

باز هم تاکید می‌کنیم که شیوه استفاده از سرم‌های مختلف اوردینری متفاوت است و شما باید از دستورالعمل مخصوصی که برای هر سرم مشخص شده است برای استفاده از آن پیروی کنید.

حرف آخر: در این مقاله به صورت کلی نحوه استفاده از سرم‌های اوردینری را بررسی کردیم و برخی نکات مهمی که باید در هنگام استفاده از این سرم‌ها در نظر داشته باشید را بیان کردیم. در نهایت باز هم تاکید می‌کنیم که طرز استفاده از هر سرم متفاوت بوده و شیوه استفاده سرم‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است.

8 دیدگاه دربارهٔ «طرز استفاده از سرم اوردینری + راز مخفی!»

  1. سلام وقت شما بخیر صورت من پر از کک و مک و لک های تیره آفتاب سوختگی هست و در کل پوست صورتم تیره هست.کدوم سرم رو بهم پیشنهاد می کنید؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

  2. سلام وقت بخیر
    لطف میکنید یه روتین جوان ساز وضد لک برام معرفی کنید بعداز باداری صورتم لک زده وخط لبخندم عمیق شده ۳۰ سالمه اماخیلی بیشتر نشون میدم لطف میکنید کمکم کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید