بهترین ضد جوش و سفید کننده [فوق‌العاده‌قوی و فوری]❤️

بهترین کرم ضد جوش و سفید کننده

اگر پوستی مستعد جوش دارید و همیشه با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید، و از آن طرف به دلیل عوامل مختلف همانند لکه‌های باقیمانده از جای جوش، سوختگی و غیره پوست‌تان تیره شده است، می‌توانید با استفاده از یک کرم ضد جوش و سفید کننده با یک تیر دو نشان بزنید.

محصولات ضد جوش و روشن کننده، همانطور که مشخص است دوکار اصلی برای شما انجام می‌دهند، کنترل و درمان جوش و کاهش و روشن کردن پوست.

در این مقاله شما با بهترین و موثرترین کرم‌ها و سرم‌های ضد جوش خارجی واقعاً موثر آشنا خواهید شد.

معرفی بهترین کرم‌ها و سرم‌های ضد جوش و سفید کننده خارجی

1. سرم نیاسینامید اوردینری

سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری

قیمت و نتایج نیاسینامید اوردینری

نیاسینامید اوردینری را می‌توان بهترین ضد جوش و سفید کننده پوست معرفی کرد که خواص دیگری نیز برای پوست دارد.

نیاسینامید 10% و زینک 1% موجود در این سرم ترشح چربی در پوست را کنترل کرده، باعث می‌شود جوش‌ها خیلی سریع‌تر از بین بروند و مانع از ایجاد جوش‌های جدید می‌شود.

این محصول به طور قابل توجهی پوست را روشن و شفاف کرده و در کاهش لک‌های قهوه‌ای و هایپرپیگمانتاسیون بسیار موثر است.

بسیار از افراد این سرم را بخاطر توانایی آن در کوچک‌سازی منافذ خریداری می‌کنند، چرا که این سرم به خوبی منافذ را جمع کرده و پوست را یکدست و صاف می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این سرم پرطرفدار می‌توان به: کاهش التهاب و قرمزی، تقویت و ترمیم سد پوست، خاصیت‌آنتی اکسیدانی، کلاژن سازی و جوانسازی آن اشاره کرد.

2. کرم آزلائیک اسید 10% اوردینری

آزلائیک اسید اوردینری

قیمت و نتایج آزلائیک اسید اوردینری

کرم آزلائیک اسید اوردینری را می‌توان به عنوان یکی از بهترین محصولات اوردینری برای درمان آکنه معرفی کرد که در روشن کردن پوست و کاهش لک نیز خود را ثابت کرده است.

این کرم به درمان و پیشگیری از آکنه کمک می‌کند و به مرور باعث روشن شدن رنگ پوست و کمرنگ شدن لکه‌ها می‌شود.

آزلائیک اسید ماده‌ای با خواص آنتی‌اکسیدانی است و از پوست در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد حفاظت می‌کند.

این محصول با دو غلظت متفاوت آزلائیک اسید 5% و 10% روانه بازار شده است که نمونه آزلائیک 10% آن موثرتر است. البته کسانیکه که سنین زیر 18 سال دارند (البته با مشورت پزشک) بهتر است از نسخه 5% آن استفاده کنند.

از دیگر ویژگی‌های این کرم می‌توان به تنظیم چربی پوست، افزایش شفافیت پوست و کاهش التهابات پوستی ناشی از جوش و غیره اشاره کرد.

3. ژل دیفرین

ژل دیفرین

قیمت و نتایج ژل دیفرین

ژل دیفرین به عنوان یک جنگجوی قدرتمند علیه آکنه شناخته می‌شود که کسانیکه از آن استفاده کرده‌اند، از نتایج بدست آمده حیرت زده شده‌اند!

این ژل حاوی رتینوئید (یک مشتق ویتامین A) است که خواص زیاد برای پوست به دنبال دارد. از جمله از این خواص می‌توان به:

  • پاکسازی و کوچک‌سازی منافذ پوست
  • درمان موثر و سریع انواع جوش‌های پوستی
  • لایه برداری ملایم اما موثر
  • جلوگیری از ایجاد جوش‌های جدید
  • افزایش شفافیت و رفع تیرگی‌های پوست

اشاره کرد.

4. سرم رتینول اوردینری

رتینول اوردینری

قیمت و نتایج سرم رتینول اوردینری

سرم رتینول اوردینری یکی از موفق‌ترین محصولات اوردینری است که همانطور که از نامش پیداست ماده اصلی تشکیل دهنده آن رتینول است.

سرم رتینول در اسکوآلان اوردینری در سه نسخه با درصدهای مختلف رتینول 0.25%، 0.5% و 1% تولید شده است که هر فرد با توجه به شرایط پوستی خود باید یکی را انتخاب کند.

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای این سرم قدرتمند در کنار کمک به درمان جوش و سفید شدن پوست، کاهش بی‌نقص نشانه‌های پیری پوست همانند چروک‌ها و خطوط ظریف است.

رتینول اوردینری همچنین پوست را مستحکم، صاف و یکدست کرده و درخشندگی خاصی به پوست‌می‌دهد.

5. سرم لایه بردار پیلینگ اوردینری

سرم پیلینگ اوردینری

قیمت و نتایج سرم پیلینگ اوردینری

سرم پیلینگ اوردینری قوی‌ترین لایه‌بردار دی اوردینری است که مواد تشکیل دهنده اصلی آن 30% آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و 2% بتا هیدروکسی اسید (BHA) است.

نحوه عملکرد این سرم اینگونه است که آلفا هیدروکسی اسید با لایه برداری سطحی پوست را از سلول‌های مرده تمیز می‌کند و باعث کاهش لکه‌ها، تیرگی و در نهایت روشن شدن پوست می‌شود.

و در مرحله دوم اسید دوم یعنی بتا هیدروکسی اسید با نفوذ به لایه‌های عمیق‌تر پوست، منافذ را پاکسازی کرده و مانع از ایجاد جوش‌های سرسیاه و سر سفید می‌شود.

نکته: این محصول یک لایه‌بردار قوی است که ممکن است برخی پوست‌ها سازگار نباشد. پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده از این محصول حتماً پچ تست انجام دهید.

امیدواریم این مقاله مفید بوده باشد، اگر شما نیز تجربه استفاده از ضد جوش‌ها و سفید کننده‌ها را داشته‌اید، خوشحال میشیم نظرات‌تون رو با ما در میان بزارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید