سرم ordinary برای چیست؟ + قیمت و راز مخفی!

سرم ordinary برای چیست

اگر بخواهیم نام سه برند مطرح در حوزه مراقبت از پوست را ببریم که محصولات آن‌ها واقعاً موثر و کاربردی هستند، اوردینری قطعاً یکی از آن سه برند خواهد بود. برندی کانادایی، با سابقه‌ای نه چندان زیاد، که به دلیل عملکرد عالی توانست در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از غول‌های حوزه مراقبت از پوست شود.

سرم ordinary برای چیست؟

تقریباً تمام محصولات مراقبت از پوست دی اوردینری به صورت سرم ساخته شده‌اند، و دلیل اینکار هم این است که سرم‌ها به نسبت کرم‌ها یک مزیت عالی دارند و آن هم این است که سرم‌ها توانایی نفوذ به عمیق‌ترین لایه‌های پوست را دارند و می‌توانند انواع مشکلات مرتبط با پوست را بصورت ریشه‌ای حل کنند.

سوال اصلی که شما را به این صفحه کشانده این است که: سرم ordinary برای چیست؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که اوردینری سرم‌های مختلفی تولید می‌کند که هر کدام برای درمان یک یا چند مشکل پوستی استفاده می‌شوند. مشکلاتی همانند لک، تیرگی، چین و چروک، هموارسازی و یکنواخت سازی پوست و غیره توسط سرم‌های اوردینری قابل درمان است.

اگر می‌خواهید بدانید که انواع سرم های اوردینری برای چه کاری ساخته شده‌اند و با بهترین محصولات اوردینری آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری

سرم هیالورونیک اسید اوردینری

قیمت و جزییات سرم هیالورونیک اسید اوردینری

این سرم همانطور که از نامش پیداست برای آبرسانی عمیق و بی‌نقص به پوست کاربرد دارد و مشکل خشکی پوست را به طور ویژه‌ای حل می‌کند. علاوه بر آبرسانی سرم هیالورونیک اسید اوردینری به افزایش شفافیت پوست نیز کمک کرده و شادابی و نشاط را به پوست شما هدیه می‌دهد.

سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری

سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری

قیمت و جزییات سرم نیاسینامید اوردینری

سرم نیاسینامید اوردینری امروزه به عنوان یکی از بهترین سرم‌های ضد جوش در دنیا شناخته می‌شود. این سرم با استفاده از ترکیبات مفیدی همچون نیاسینامید و زینک، به درمان جوش و از بین بردن جای جوش و هموار کردن سطح پوست کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های اصلی این سرم می‌توان به خاصیت ضد لک آن نیز اشاره کرد.

سرم دور چشم کافئین اوردینری

سرم دور چشم کافئین اوردینری

قیمت و جزییات سرم کافئین اوردینری

درمان پف، تیرگی، چروک و خطوط زیر چشم با سرم کافئین اوردینری امکان پذیر است. این سرم یکی از پرفروش‌ترین محصولات اوردینری است که به صورت اختصاصی برای درمان مشکلات رایج مربوط به ناحیه اطراف چشم ساخته شده است. ترکیبات اصلی این سرم کافئین است و برای استفاده انواع پوست مناسب است.

سرم ضد چروک رتینول اوردینری

رتینول اوردینری

قیمت و جزییات سرم رتینول اوردینری

رتینول اوردینری نام موثرترین محصول ضد چروک اوردینری است که در سه مدل رتینول 2%، 5% و 1% تولید شده است. استفاده از قوی‌ترین ترکیبات ضد پیری همانند رتینول و سایر ترکیبات مفید، این سرم را تبدیل به یکی از بهترین ضد چروک‌های دنیا کرده است که علاوه بر چروک، به یکنواخت سازی بافت پوست و از بین بردن لک‌های پوستی نیز کمک می‌کند.

سرم پیلینگ (قرمز) لایه بردار اوردینری

سرم پیلینگ (قرمز) لایه بردار اوردینری

قیمت و جزییات سرم پیلینگ اوردینری

همه‌ی برندهای فعال در حوزه مراقبت از پوست حداقل یک نوع لایه بردار در بین محصولات خود دارند و اوردینری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یک سرم لایه بردار محبوب به نام سرم پیلینگ اوردینری که با نام سرم قرمز اوردینری نیز شناخته می‌شود در گنجینه محصولات خود دارد. این سرم همانطور که مشخص است با لایه بردار موثر پوست را روشن کرده و لک‌ها و آثار جوش و آکنه را از روی پوست محو می‌کند.

 سرم آلفا آربوتین اوردینری

سرم آلفا آربوتین اوردینری

قیمت و جزییات سرم آلفا آربوتین اوردینری

سرم آلفا آربوتین اوردینری برای از بردن لک طراحی شده و با از بین بردن لکه‌ها و تیرگی‌ها، پوست را روشن‌تر و شفاف‌تر می‌کند. این سرم حاوی هیالورونیک اسید نیز می‌باشد که رطوبت پوست را حفظ می‌کند و مانع از بروز خشکی در پوست می‌شود.

سرم لاکتیک اسید اوردینری

سرم لاکتیک اسید اوردینری

قیمت و جزییات سرم لاکتیک اسید اوردینری

لاکتیک اسید اوردینری لایه برداری ملایم است که با لایه برداری عالی روی پوست، جان دوباره‌ای به پوست شما داده و شادابی و شفافیت خاصی به پوست می‌دهد. این سرم همچنین در کاهش لکه‌های ایجاد شده در اثر جای جوش، زخم و غیره نیز موثر بوده و استفاده همزمان آن با سرم آلفا آربوتین می‌تواند سرعت درمان لک را سرعت ببخشد.

سرم بافه اوردینری

سرم بافه اوردینری

قیمت و جزییات سرم بافه اوردینری

سرم بافه اوردینری یا سرم بافت اوردینری یا سرم ضد چروک و آبرسان اوردینری از دیگر سرم‌های اوردینری است که تمام علائم پیری پوست صورت و زیر چشم را هدف قرار می‌دهد. بافه اوردینری همچنین آبرسانی بی‌نقص است که پوست را هیدارته می‌کند و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند.

سرم آرژنین (آرژیرلین) اوردینری

سرم آرژنین (آرژیرلین) اوردینری

قیمت و جزییات سرم آرژیرلین اوردینری

سرم آرژنین اوردینری که آن را با نام‌های زیادی همانند سرم آرژیرلین اوردینری یا سرم شبه بوتاکس اوردینری نیز می‌شناسند، محصولی است که برای پر کردن خطوط و چین و چروک‌های صورت و پوست اطراف چشم بسیار عالی عمل می‌کند. این سرم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با چین و چروک‌ها و خطوط پوست را پر می‌کند و در نهایت پوست را یکدست و صاف می‌کند.

تونر اوردینری گلیکولیک اسید

تونر اوردینری گلیکولیک اسید

قیمت و جزییات تونر گلیکولیک اسید اوردینری

تونر اوردینری یک لایه بردار فوق‌العاده است که بعد از مدتی استفاده از آن می‌توانید به وضوح شاهد بهبود وضعیت پوست خود باشید. این تونر پوست را روشن می‌کند، تیرگی‌ها را از بین برده و در کاهش و درمان سایر مشکلات پوستی همانند جوش و ناهمواری‌های پوست نیز موثر است.

اگر بخواهیم چند مورد دیگر از سرم‌های اوردینری را معرفی کنیم می‌توان به: مرطوب کننده اوردینری، آزلائیک اسید اوردینری، سالیسیلیک اسید اوردینری، سرم ماتریکسیل اوردینری و ماندلیک اسید اوردینری اشاره کرد که کاربرد آن‌ها به ترتیت: آبرسان و مرطوب کننده، ضد لک و جوش، ضد جوش، ضد چین و چروک و لایه بردار است.

جمع‌بندی: در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که سرم Ordinary چیست؟ و سپس انواع مختلف از معروف‌ترین سرم‌های اوردینری را معرفی کرده و توضیحاتی در مورد هر کدام ارائه دادیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید