4 روش تشخیص قرص فیتو اصل و فیک {ساده و سریع} + تصاویر

قرص فیتو اصل و فیک

قرص فیتو (مکمل فیتو فانر) به دلیل تاثیر گذاری فوق‌العاده‌ای که بر روی کاهش ریزش مو، تقویت و افزایش رشد مو داشته، سر زبان‌ها افتاده و امروزه به عنوان بهترین راه حل برای کسانی است که می‌خواهند موهایی پرپشت، سالم و شاداب داشته باشند شناخته می‌شود.

و همانطور که حدس می‌زنید با محبوبیت روز افزون این محصول نسخه‌های فیک و تقلبی زیادی از آن وارد بازار شده که هیچ تاثیری روی تقویت مو نداشته و باعث هدر رفتن پول و هزینه شما می‌شود.

به همین دلیل شما قبل از خرید قرص فیتو، باید از اصالت آن اطمینان پیدا کنید، و بهترین راه برای اطمینان اصالت، خرید از فروشگاهی معتبر و قابل اطمینان است. که ما به شما خرید از ژینورا را پیشنهاد می‌دهیم، فروشگاهی که قرص مکمل فیتو فانر را مستقیماً وارد کرده و حتی فاکتور خرید معتبر این محصول را نیز در اختیار دارد.

یکی دیگر از دلایل اینکه اصرار به خرید از فروشگاه معتبر داریم این است که در حال حاضر نسخه‌های فیک قرص فیتو دقیقاً شبیه نسخه‌ی اصلی بوده و تشخیص اصل و فیک تقریباً غیر ممکن است.

خرید قرص فیتو صدرصد اصل

با اینحال در ادامه برخی از نشانه‌های قرص فیتو اصل و تقلبی را بیان می‌کنیم که خالی از لطف نیست.

آموزش تشخیص قرص فیتو اصل و فیک

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، قرص فیتو را از فروشگاهی مطمئن خریداری کنید تا دیگر دغدغه‌ی اصل و فیک بودن محصول را نداشته باشید. نکاتی که در ادامه گفته می‌شود روش تضمینی و صدرصدی بر تایید اصالت یک محصول نیست و ممکن است نسخه‌ی فیک نیز دقیقاً همین خصوصیات را داشته باشد.

1. بافت و ظاهر قرص فیتو اصل و تقلبی

یکی از ویژگی‌های اصلی قرص فیتو اصل این است که این قرص بافتی روغنی و کمی چسبناک داشته و معمولاً قرص به شیشه خود میچسبد و آزادانه درون شیشه حرکت نمی‌کند.

تفاوت‌های قرص مکمل فیتو فانر اصل و تقلبی

بافت روغنی قرص فیتو خیلی اوقات بدون باز کردن و بررسی قرص نیز قابل مشاهده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، قطره‌های ریز زرد رنگ روغن به دیواره شیشه‌ای قرص چسبیده‌اند.

دلیل روغنی شدن فیتو اصل این است که مواد روغنی همانند امگا3 در این قرص زیاد استفاده شده و این مواد در بعضی مواقع بصورت ترشحاتی خود را درون شیشه قرص نشان می‌دهند. در صورتی که فیتوهای فیک به هیچ عنوان روغن پس نمی‌دهند.

تفاوت قرص فیتو اصل و تقلبی

2. بررسی یکسان بودن بچ کد و تاریخ انقضاء

بچ کد و تاریخ انقضاء قرص فیتو ته جعبه و روی لیبل شیشه کپسول فیتو درج شده است و شما باید با مقایسه بچ کد و تاریخ انقضاء شیشه و جعبه قرص، از یکسان بودن آن‌ها اطمینان پیدا کنید.

نکته: سایت‌های بچ کد خوان همانند چک فرش و غیره مدت‌هاست که آپدیت نشده‌اند و از بچ کد مکمل فیتو پشتیبانی نمی‌کنند. به همین دلیل نمی‌توان از بچ کد استعلام گرفت.

تشیخص اصالت قرص فیتو از طریق بچ کد

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، بچ کد جعبه و خود محصول یکسان است.

3. بارکد قرص فیتو اصل و فیک

همانطور که انتظار می‌رود قرص فیتو نیز دارای بارکد است، این بارکد اطلاعاتی در مورد محصول به شما داده و نشان می‌دهد که محصولی که خریداری کرده‌اید چه مدلی از کدام برند است.

پیشنهاد می‌شود بعد از تهیه محصول، با یک گوشی هوشمند و توسط برنامه‌های بارکد خوان، بارکد محصول خریداری شده را بررسی کنید.

قرص فیتو اصل و فیک را چگونه تشخیص دهیم؟

4. سایر ویژگی‌های ظاهری قرص فیتو فانر اصل

از دیگر ویژگی‌های ظاهری قرص فیتو اصل می‌توان به جعبه باکیفیت و تمیز آن، پلمپ بودن شیشه‌ای که قرص در آن قرار دارد، شیشه‌ای که قرص درون آن قرار دارد پلمپی همانند داروهای شربتی است.

سوالات متداول

خیر، روغنی شدن شیشه فیتو دلیلی بر اصالت آن است نه فیک بودن آن.

در اکثر مواقع خیر! چون فیتوهای فیک تقریباً هیچ تفاوتی با نسخه اصل ندارند.

No Content

صادقانه بخواهیم بگوییم، خیر! همیشه سعی کنید از مکان‌های معتبر فیتو خریداری کنید.

بله، در کشورهایی غیر از ایران نیز می‌توان به وفور فیتو فیک پیدا کرد.

سخن نهایی: در نهایت همانطور که ابتدای مقاله نیز گفتیم، راه صدرصدی برای تشخیص قرص فیتو اصل و فیک نبوده و شما نباید به این چند ویژگی که در این مقاله گفته شد بسنده کنید و حتماً حتماً خرید خود را از فروشگاهی معتبر و قابل اطمینان انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید