نظرات در مورد سرم نیاسینامید بالانس چیست؟ + راز مخفی❤️

سرم نیاسینامید بالانس نظرات

محصولات برند بالانس در ایران همواره جزو محبوب‌ترین‌ها بوده‌اند. به این دلیل که قیمتی مقرون بصرفه داشته و تاثیرگذاری مطلوبی نیز دارند.

سرم نیاسینامید بالانس در کنار سرم ویتامین سی بالانس یکی از پرفروش‌ترین محصولات بالانس است که به نوعی یک رقیب برای سرم نیاسینامید اوردینری نیز در بازار ایران به حساب می‌آید.

نیاسینامید بالانس همانطور که از نامش پیدا حاوی نیاسینامید است که خواص آن در درمان جوش و لک بر کسی پوشیده نیست.

حال اگر شما برای لک و یا جوش تصمیم به خرید سرم نیاسینامید بالانس گرفته‌اید، بد نیست نگاهی به نظرات خریداران قبلی این محصول نیز بیاندازید تا با دید بهتری خرید خود را انجام دهید.

ما در ادامه برخی از نظرات خریداران قبلی این محصول را گرد آوری کرده‌ایم که امیدواریم برای شما مفید باشد.

نکته ضروری: به دلیل محبوبیت زیاد این محصول، نسخه‌های فیک و بی‌کیفیت زیادی از آن در بازار یافت می‌شوند که با خرید آن‌ها تنها سرمایه شما هدر می‌رود. ژینورا فروشگاهی که است که نسخه صدرصد اصل این سرم را به مشتریان عزیز خود عرضه کرده و اصالت محصول را صدرصد تضمین می‌کند!

قیمت و خرید نیاسینامید بالانس اصل

برخی نظرات خریداران قبلی سرم نیاسینامید بالانس

در این بخش نظرات خریداران قبلی سرم نیاسینامید بالانس را مشاهده خواهید کرد.

راضیه میگه: همونطور که انتظار داشتم کار می‌کنه و به کنترل و کاهش لکه‌هام خیلی کمک کرده. ولی فکر می‌کنم کمی پوست و خشک می‌کنه و باید در کنارش از یه مرطوب کننده خوب هم استفاده کنیم.

رضا میگه: من درگیر آکنه کیستیک هستم و هر محصولی رو استفاده کردم جواب نگرفتم. برای راه حل و به پیشنهاد یکی از دوستانم از نیاسینامید بالانس و شوینده سراوی استفاده کردم. اول با سراوی صورتمو تمیز می‌کنم و بعدش نیاسینامید بالانس میزنم و روی اون مرطوب کننده استفاده می‌کنم، در عرض چند روز پوستم متحول شد!

زهرا میگه: الان سومین باره این محصول و برای نوه‌ام میخرم، واقعاً راضیه و خیلی تعریفش و می‌کنه.

خاطره میگه: من پوست چرب و مستعد آکنه‌ داشتم و تیرگی‌ها و لکه‌های ناشی از آکنه پوستمو کدر و تیره کرده بود، الان بعد از مدتی استفاده از این سرم، پوستم واقعاً به نسبت قبل روشن‌تر و درخشان‌تر شده و آکنه‌هامم خیلی کمتر شدن.

محمد میگه: به پوست من که خیلی حساسه و تقریباً به هر ماده‌ای واکنش نشون میده کاملاً سازگار بود و خیلی هم موثر عمل می‌کنه.

فاطمه میگه: برای من مث رتینول کار کرد و منافذ پوستمو کوچیک کرده و پوستمو شفاف و درخشان کرده.

صبا میگه: پوست من به شدت درگیر آکنه است، تقریباً هر جای صورتم میشه آکنه پیدا کرد مخصوصاً روی چونه‌ام، منافذ پوستمم باز و بزرگه. سرم نیاسینامید بالانس تقریباً تمام این مشکلات و حل کرد. من شبا بعد از شستشوی صورتم از این سرم استفاده می‌کنم و بعدش از یک مرطوب کننده حاوی هیالورونیک اسید استفاده می‌کنم.

مهسا میگه: برای پوست چرب من خیلی خوب عمل می‌‌کند. الان حدود ۱ هفته است از نیاسینامید بالانس استفاده می‌کنم و جوش جدید نزدم و چربی پوستمم کنترل شده، در ضمن ظاهر منافذ پوستمم بهتر شده.

مسلم میگه: سرم مقرون بصرفه و باکیفیتیه. من ازش برای پاکسازی منافذ پوستم استفاده می‌کنم و تغییرات و خیلی سریع دیدم.

الینا میگه: واقعاً ارزش خرید داره این سرم. بعد از مدتی استفاده از این محصول لکه‌ها کمرنگ‌تر شدن و پوستم شفاف‌تره.

پارمیدا میگه: بهترین ضد لکی هست که استفاده کردم، به معنای واقعی پوست رو روشن می‌کنه.

سحر میگه: پوست حساسی دارم ولی این سرم هیچ التهاب و عوارضی برای پوستم نداشته. برای کنترل لکه‌های تیره ازش استفاده می‌کنم که تا الان که خوب جواب داده.

جمع‌بندی: سرم نیاسینامید بالانس محصولی خارجی، باکیفیت و در عین حال بسیار مقرون بصرفه است که برای انواع پوست مناسب بوده و می‌تواند انواع مشکلات رایج پوستی همانند جوش، لکه و منافذ باز را کاهش داده و کنترل کند. در این مقاله برخی از نظرات استفاده کنندگان قبلی این محصول را بررسی کردیم که با مطالعه آن‌ها می‌توانید برای خرید این محصول بهتر تصمیم بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید