بررسی ترکیبات قرص مکمل فیتو فانر + راز مخفی!❤️❤️❤️

ترکیبات مکمل فیتو

قرص فیتو که با نام مکمل فیتو و فیتو فانر نیز در ایران شناخته می‌شود محصولی است که توسط متخصصان زیادی برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو توصیه شده و افراد زیادی در سراسر دنیا از آن نتیجه گرفته‌اند.

این قرص با ترکیبات موثر خود تمام آن چیزی که برای داشتن موهایی پرپشت و سالم نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد و بهترین نسخه موهایتان را می‌سازد.

حال اگر شما تصمیم به خرید این محصول گرفته‌اید و می‌خواهید بصورت ریز ترکیبات این مکمل جادویی را بررسی کنید، جای درستی آمده‌اید، چرا که ما در ادامه بصورت دقیق و کامل تمام ترکیبات مکمل فیتو را به شما معرفی خواهیم کرد.

نکته: اگر تصمیم به خرید قرص فیتو گرفته‌اید، باید بدانید که نسخه‌ی اصل و موثر این محصول به ندرت یافت می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم از فروشگاهی مطمئن خرید خود را انجام دهید. ژینورا نسخه‌ی صدرصد اصل قرص مکمل فیتو فانر را با تضمین اصالت و فاکتور خرید معتبر به مشتریان خود عرضه می‌کند.

خرید قرص فیتو صدرصد اصل

معرفی کامل ترکیبات مکمل فیتو

در ادامه شما با ترکیبات کامل استفاده شد در قرص مکمل تقویت مو فیتو فانر آشنا خواهید شد.

1. بیوتین

بیوتین یا همان ویتامین B7 ماده‌ای است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین عناصر برای داشتن موها و ناخن‌هایی مستحکم و سالم شناخته می‌شود.

2. ویتامین A

ویتامین A به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی خود مشهور بوده که همین باعث بهبود وضعیت سلامت موها و افزایش رشد مو می‌شود. این ویتامین همچنین به نرم و مرطوب نگه داشتن موها کمک کرده و با مستحکم کردن ساختمان ناخن، از شکستگی ناخن جلوگیری می‌کند.

3. ویتامین C

ویتامین C ماده‌ای است که علاوه بر خواص فوق‌العاده‌ای که برای مو و ناخن به دنبال دارد، برای داشتن پوستی صاف و درخشان نیز به شما کمک می‌کند. این ویتامین (C) پروسه تولید کلاژن را حمایت کرده که در حفظ سلامت و زیبایی مو و ناخن بسیار حیاتی است.

4. ویتامین E

ویتامین E از دیگر مجموعه ویتامین‌هایی است که در قرص فیتو استفاده شده و همانند اکثر ویتامین‌های دیگر، دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و از بافت مو و ناخن در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

5. روی (زینک)

روی که به عنوان زینک نیز شناخته می‌شود یک ماده معدنی است که در ترمیم مو و همچنین افزایش رشد مو موثر است. این ماده به داشتن ناخن‌هایی سالم نیز کمک می‌کند.

6. آهن

آهن یکی از موادی است که کمبود آن در بدن تاثیر بسیار بدی روی سلامت و ناخن گذاشته و باعث ریزش مو و ضعیف شدن ناخن می‌شود.

7. سلیس

شاید تا به حال نام سلیس به گوشتان نخورده باشد، حق دارید، چرا که سلیس در دسته مواد معدنی کمیاب قرار داشته که دلیل استفاده آن در مکمل فیتو تاثیرگذاری مطلوب آن روی تقویت و بهبود خاصیت ارتجاعی مو و ناخن است.

8. اسیدهای چرب امگا 3

یکی از اصلی‌ترین ترکیبات قرص فیتو استفاده از روغن ماهی در آن است که منبعی بسیار غنی از اسیدهای چرب امگا 3 به حساب می‌آید.

9. ویتامین‌های B2 و B5

این دو ویتامین نیز از دیگر ترکیبات اصلی مکمل تقویت مو فیتو فانر هستند که نقشی مهم در تغذیه و تقویت مو ناخن ایفا می‌کنند.

10. ژلاتین

ژلاتین از خانواده پروتئین‌ها است که از منابع حیوانی بدست می‌آید. این پروتئین به نگه‌داشتن سایر مواد استفاده شده در قرص مکمل فیتو در کنار هم کمک می‌کند.

11. روغن هویج

روغن هویج از دیگر موادی است که مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین A درون خود دارد. روغن هویج با مرطوب نگه داشتن و تغذیه مطلوب موها و ناخن‌ها به زیبایی آن‌ها کمک می‌کند.

12. روغن آفتاب گردان

روغن آفتاب گردان یکی از بهترین منابع برای دریافت اسیدهای چرب ضروری از جمله اسیدهای چرب امگا 6 است. این اسیدهای مفید با آبرسانی و افزایش استحکام و خاصیت انعطاف پذیری مو و ناخن از آن‌ها حمایت می‌کنند.

13. عصاره آسرولا

عصاره آسرولا از گیلاس آسرولا بدست می‌اید که به عنوان منبعی غنی از ویتامین C شناخته می‌شود. این ویتامین سی نقش اساسی در حفظ سلامت مو و ناخن دارد.

14. گلیسرول

گلیسرول ماده‌ای مرطوب کننده است که به حفظ و تامین رطوب مورد نیاز مو و ناخن کمک می‌کند و همچنین مانع خشکی و شکنندگی مو و ناخن می‌شود.

15. روغن دانه گل گاوزبان

روغن دانه گل گاوزبان به عنوان منبعی غنی از اسید گاما لینولنیک (GLA) که یک اسید چرب امگا 6 است شناخته می‌شود. این ماده دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند به داشتن موها و ناخن‌هایی سالم کمک کند.

16. روغن سویای هیدروژنه

از این ماده بیشتر بعنوان ماده‌ای روان کننده در قرص‌های مکمل استفاده می‌شود. و به مستقیم روی بهبود وضیعت مو و ناخن تاثیر ندارد.

17. روغن ماهی

روغن ماهی از منابعی است که بیشتر بخاطر داشتن اسیدهای چرب امگا 3 همانند EPA و DHA شناخته می‌شود. اسیدهای چرب امگا 3 به دلیل داشتن خواص ضد التهابی می‌توانند به سلامت کلی مو و ناخن کمک کنند.

18. روغن سبوس برنج

روغن سبوس برنج از دیگر منابع سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی از جمله ویتامین E است. ویتامین E به طور ویژه‌ای از بافت مو و ناخن در برابر استرس اکسیداتیو و سایر آسیب‌ها محافظت می‌کند.

19. D، L، آلفا توکوفرول استات

این ماده یعنی D، L، آلفا توکوفرول استات: یک نوع ویتامین E است که به طور معمول در انواع مکمل‌ها استفاده می‌شود.

20. مخمر آبجو

مخمر آبجو ماده‌ای بسیار مفید و موثر برای افزایش سرعت رشد مو و ناخن است. مخمر آبجو حاوی انواع ویتامین B از جمله ریبوفلاوین (ویتامین B2) و بیوتین (ویتامین B7) است.

21. روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم از دیگر منابعی است که حاوی مقادیر زیادی ویتامین E بوده که با محافظت در برابر رادیکال های آزاد و حمایت از بازسازی سلولی، به تقویت مو و ناخن کمک می‌کند.

22. ریبوفلاوین

ریبوفلاوین که آن را به عنوان ویتامین B2 نیز می‌شناسند برای داشتن موها و ناخن‌هایی سالم ماده‌ای بسیار مفید است. این ماده از تولید انرژی سلولی حمایت می‌کند و به متابولیسم پروتئین که برای رشد مو و ناخن ضروری است کمک می‌کند.

23. تیتانیوم

تیتانیوم ماده‌ای معدنی است که به صورت مستقیم تاثیری بر تقویت مو و ناخن نداشته و بیشتر بعنوان رنگ در مکمل‌های غذایی استفاده می‌شود. این ماده بیشتر برای بهبود ظاهر مکمل فیتو بکار می‌رود.

30. لیستین سویا

لیستین سویا از دانه‌های سویا گرفته می‌شود و به عنوان امولسیفایر در مکمل‌ها استفاده می‌شود. این ماده به بهبود روند جذب مکمل و همچنین فراهمی زیستی مواد مغذی محلول در چربی موجود در قرص مکمل فیتو کمک می‌کند.

31. اوریزانول

اوریزانول ماده‌ای است که در روغن سبوس برنج و سایر منابع گیاهی یافت می‌شود. این ماده دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و می‌تواند به حفظ مو و ناخن در برابر رادیکال‌های آزاد کمک کند.

جمع‌بندی: در این مقاله به طور کامل و جامع تمام ترکیبات اصلی و فرعی استفاده شده در قرص مکمل فیتو فانر را بررسی کرده و کاربرد هر کدام از ترکیبات را بیان کردیم. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد و بتواند به شما کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید