آدرس نمایندگی محصولات اوردینری در ایران چیست؟ + نکات ضروری!

نمایندگی محصولات اوردینری

اوردینری برندی است که در سال‌های اخیر واقعاً غوغا کرده و تمام مردم در سراسر دنیا به دنبال خرید و استفاده از محصولات اوردینری اصل همانند سرم نیاسینامید اوردینری هستند. اما همین محبوبیت بیش از اندازه اوردینری باعث شد تا سودجویان از این بازار سوءاستفاده کنند و با تولید انواع محصولات اوردینری فیک، دغدغه‌ی جدید برای طرفداران این برند ایجاد کنند.

شاید یک سال پیش تشخیص اوردینری اصل و فیک کار چندان مشکلی نبود، اما در این زمان نسخه‌های فیک از نظر ظاهری دقیقاً شبیه نسخه اورجینال شده و تشخیص جنس اصل از فیک واقعاً کار بسیار مشکلی شده است، به همین دلیل خود برند دی اوردینری نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که فقط از نمایندگی‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. اما آدرس نمایندگی‌های معتبر محصولات اوردینری در این چیست؟ تا پایان این مقاله پاسخ این سوال را دریافت خواهید کرد.

نمایندگی محصولات اوردینری در ایران کجاست؟

متاسفانه برند دی اوردینری هیچ نمایندگی در ایران ندارد، حتی برند دی اوردینری سایت اصلی خود را نیز بر روی ایرانیان بسته است و شما بعنوان یک شخصی که در ایران زندگی می‌کنید نمی‌توانید وارد سایت اصلی محصولات اوردینری شوید. 

البته اوردینری در بسیاری از کشورهای دیگر نیز نمایندگی ندارد و نداشتن نمایندگی رسمی این برند کانادایی در ایران موضوع چندان عجیبی نیست، با این وجود شما بعنوان یک شخص که در ایران زندگی می‌کنید چگونه باید محصولات اوردینری اصل را تهیه کنید؟

وبسایت‌ها و فروشگاه‌های زیادی هستند که ادعا می‌کنند محصولات اوردینری اصل را به شما می‌دهند، اما اگر بخواهیم صادق باشیم همه‌ی آن‌ها محصولاتی صدرصد اصل و باکیفیت نمی‌دهند. به همین دلیل شما باید در انتخاب فروشگاهی که قصد خرید محصولات اوردینری از آن را دارید دقت کنید.

اگر به دنبال فروشگاهی واقعاً معتبر و قابل اطمینان برای خرید محصولات اوردینری 100% اصل هستید که مشتریان راضی فراوانی نیز دارد، ژینورا بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید انتخاب کنید.

سلامت و زیبایی مردم اولویت فروشگاه ژینورا است و به همین دلیل محصولات اوردینری خود را بدون واسطه و مستقیماً از کشور مبدا برند دی اوردینری وارد می‌کند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و خیال شما را از بابت اصالت محصول راحت می‌کند. شما تنها کافی است یکبار از این فروشگاه خرید خود را انجام دهید تا بعد از آن برای همیشه محصولات اوردینری را از این فروشگاه خرید کنید.

خرید محصولات اوردینری اصل از ژینورا

چرا اوردینری در ایران نمایندگی تاسیس نمی‌کند؟

چرا اوردینری در ایران نمایندگی تاسیس نمی‌کند؟

عدم تاسیس نمایندگی اوردینری در ایران بستگی به سیاست‌های این برند دارد که ما اطلاعی از آن نداریم، اما شاید بخاطر مسائل سیاسی این اتفاق نیوفتاده است و باعث شده اوردینری هیچ سرویسی به ایرانیان ندهد.

البته همانطور که قبلاً نیز گفتیم اوردینری در بسیاری دیگر از کشورهای آزاد همانند ترکیه نیز نمایندگی ندارد (البته در زمان نوشتن این مقاله) و این بابت نداشتن نمایندگی اوردینری در ایران چندان هم تعجب برانگیز نیست.

به صورت کلی اوردینری زیاد علاقه‌ای به عرضه انبوه محصولات ندارد، شما حتی اگر بصورت حضوری نیز در نمایندگی‌های رسمی و یا سایت رسمی دی اوردینری بخواهید اقدام به خرید کنید، تنها تعداد محدودی از هر محصول را می‌توانید خریداری کنید.

آدرس نمایندگی‌های رسمی اوردینری در کشورهای مختلف دنیا چیست؟

آدرس نمایندگی‌های رسمی اوردینری در کشورهای مختلف دنیا چیست؟

در این بخش آدرس نمایندگی‌های مختلف اوردینری در کشورهای مختف دنیا را معرفی خواهیم کرد.

کانادادی اوردینری 10 فروشگاه در کانادا دارد که در شهرهای تورنتو، ونکوور، بریتیش کلمبیا و میسیساگا قرار دارند.
انگلیسدی اوردینری 4 فروشگاه در لندن و 1 فروشگاه در ادینبورگ دارد.
آمریکادی اوردینری 9 فروشگاه در آمریکا دارد که در شهرهای نیویورک، سانفرانسیسکو، و شیکاگواور قرار دارند.
استرالیادی اوردینری 3 فروشگاه در شهرهای کانبرا، ملبورن، و سیدنی استرالیا دارد.
کره جنوبیدی اوردینری 2 فروشگاه در سئول کره جنوبی دارد.
هنگ کنگ (چین بزرگ)دی اوردینری 2 فروشگاه در هنگ کنگ دارد.
مکزیکدی اوردینری یک فروشگاه در مکزیکو سیتی دارد.
هلنددی اوردینری یک فروشگاه در آمستردام هلند دارد.

وبسایت‌های معتبر جهانی برای خرید محصولات اوردینری بصورت اینترنتی کدامند؟

اگر شما در کشوری غیر از ایران باشید و یا بخواهید توسط دوستی که در خارج از کشور دارید یکی از محصولات اوردینری را خریداری کنید، بهتر است اطلاعاتی از وبسایت‌های معبتری که اوردینری برای خرید محصولاتش معرفی کرده و همچنین نمایندگی‌های رسمی این برند داشته باشید.

در اوردینری یا شرکت مادر آن یعنی دسیم (DECIEM) یکسری وبسایت برای خرید اینترنتی محصولات اوردینری معرفی کرده است که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

معرفی وبسایت‌های خارجی معتبر برای خرید محصولات اوردینری:

  • وبسایت رسمی خود اوردینری (theordinary.com)
  • وبسایت نیود (niod.com)
  • وبسایت بیوتی بی (beautybay.com)
  • وبسایت کالت بیوتی (cultbeauty.com)
  • وبسایت لوک فنتستیک (lookfantastic.com)
  • وبسایت اسپس ان کی (spacenk.com)

محصولات اوردینری اصل از کجا بخرم؟

اگر در ایران زندگی می‌کنید و به دنبال خرید محصولات اوردینری صدرصد اصل و باکیفیت هستید، می‌توانید از فروشگاه ژینورا محصول مد نظر خود را با خیال راحت تهیه کنید. تنها کافی است یکبار از ژینورا اوردینری بخرید تا تفاوت در کیفیت و تاثیرگذاری سرم‌های اوردینری حس کنید!

خرید محصولات اوردینری اصل از ژینورا

چرا اوردینری اینقدر محبوب شده است؟

شاید برای شما عجیب باشد که چرا بسیاری از مردم به دنبال پیدا کردن نمایندگی محصولات اوردینری بوده و محصولات این برند آنقدر در بین مردم محبوب هستند.

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که محصولات اوردینری از قدرت تاثیرگذاری بالایی برخوردار بوده و واقعاً یک مشکل پوستی را برای شما حل می‌کنند. ویژگی متمایز کننده اوردینری این است که با ساخت یک روتین قوی از انواع سرم‌های اوردینری می‌توانید ترکیبی جادویی برای حل سریع نگرانی پوستی خود ایجاد کنید.

برای مثال سرم نیاسینامید اوردینری یک ضد جوش اختصاصی و بسیار موثر است، سرم پیلینگ اوردینری یکی از قوی‌ترین لایه بردارهای دنیاست، سرم هیالورونیک اسید اوردینری آبرسانی بی‌نقص است، سرم رتینول اوردینری برای جوانسازی پوست و کوچک سازی منافذ بسیار موثر است و سرم کافئین اوردینری می‌توان تیرگی‌ها و پف زیر چشم را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرد.

از دیگر محصولات محبوب اوردینری می‌توان به: ویتامین سی اوردینری، مرطوب کننده اوردینری، ماندلیک اسید اوردینری، لاکتیک اسید اوردینری، سرم ماتریکسیل اوردینری، سرم بافه اوردینری، سرم آلفا آربوتین اوردینری، سرم آرژیرلین اوردینری، سالیسیلیک اسید اوردینری، تونر اوردینری، آزلائیک اسید اوردینری اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید