تشخیص اوردینری اصل و فیک [ساده و سریع] + ترفند مخفی❤️

اوردینری اصل و فیک

امروزه خرید محصولات اوردینری اصل تبدیل به یکی از دغدغه‌های اصلی در بین طرفداران زیبایی شده و سرم‌های تقلبی اوردینری به وفور در بازار یافت می‌شوند و به جرئت می‌توان گفت تقریباً اکثر محصولات اوردینری موجود در فروشگا‌ه‌ها و بازار ایران نمونه‌های تقلبی هستند.

اما همیشه راه‌هایی وجود دارد که شما با استفاده از آن‌ها بتوانید از اصالت محصول خریداری شده اطمینان پیدا کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه محصولات اوردینری اصل بخرید و از خرید محصولات فیک اجتناب کنید.

نحوه تشخیص سرم اوردینری اصل و فیک

سرم اوردینری اصل و تقلبی

همانطور که میدانید تشخیص سرم‌ اوردینری اصل و فیک بسیار مشکل شده به این دلیل که نسخه‌های فیک و تقلبی بسیار پیشرفت کرده و تفاوت اوردینری اصل و فیک بسیار کم شده است و تشخیص اصل و یا فیک بودن یک محصول تقریباً برای یک فرد عادی ناممکن بوده و تنها یک متخصص با تجربه می‌تواند نسخه اصل و فیک محصولات اوردینری را از هم تشخیص دهد.

بنابراین پیشنهادی که ما داریم این است که شما بجای تلاش برای تشخیص اوردینری اصل و فیک که بسیار کار مشکلی است، سرم‌های اوردینری را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید تا هیچ نگرانی در مورد فیک بودن محصول خریداری شده نداشته باشید.

پیشنهاد ما خرید محصولات اوردینری اصل از فروشگاه ژینورا است، ژینورا اولین نمایندگی اوردینری در ایران است که تمام محصولات خود را بصورت مستقیم از برند مبدا وارد می‌کند و همواره نسخه اورجینال بهترین محصولات اوردینری همانند: سرم پیلینگ اوردینری، سرم رتینول اوردینری، سرم کافئین اوردینری، سرم نیاسینامید اوردینری، سرم هیالورونیک اسید اوردینری، ویتامین سی اوردینری، مرطوب کننده اوردینری، ماندلیک اسید اوردینری، لاکتیک اسید اوردینری، سرم ماتریکسیل اوردینری، سرم بافه اوردینری، سرم آلفا آربوتین اوردینری، سرم آرژیرلین اوردینری، سالیسیلیک اسید اوردینری، تونر اوردینری و غیره به مشتریان عزیز عرضه می‌کند.

ژینورا به شما این اطمینان را می‌دهد که تمام محصولات 100% اورجینال است و رضایت مشتریان قبلی ما نشان از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط ژینورا می‌باشد.

خرید محصولات اوردینری اصل از ژینورا

آیا اوردینری‌های فارسی نویس اصل هستند؟

اخیراً یک مدل از محصولات اوردینری که توضیحات فارسی داشته وارد بازار شده و خیلی از افراد آن‌ها را خریداری کرده و از ما در مورد اصالت این محصولات سوال می‌پرسند.

متاسفانه باید به شما بگوییم که اوردینری‌هایی که توضیحات فارسی رو آن‌ها درج شده همگی فیک هستند.

آموزش تصویری تشخیص اوردینری اصل و فیک

یکی از روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن اوردینری‌های اصل و فیک را تشخیص دهید بررسی ظاهر محصول است. البته امروزه نسخه‌های فیک به قدری شبیه نسخه اصل شده‌اند که تشخیص سرم اصل و فیک از هم کاری بسیار دشوار است. در ادامه تفاوت‌های یک اوردینری فیک و اصل را بررسی خواهیم کرد.

در دو تصویر بالا آزلائیک اسید اوردینری را مشاهده می‌کنید که در نسخه فیک، درپوش محصول ارتفاع بیشتری نسبت به محصول اصل دارد. البته برای تشخیص این اختلاف ارتفاع شما حتماً باید یک نسخه اصل از این محصول را داشته باشید تا با مقایسه بتوانید متوجه تفاوت شوید.

نکته 2: اخیرا در بسته‌بندی‌های جدید برخی از محصولات اوردینری همانند رتینول، بچ کد روی لیبل درج می‌شود.

نکته: نسخه‌های تقلبی و فیک اوردینری امروزی بسیار شبیه به اصل شده‌اند و تقریباً می‌توان گفت از نظر ظاهری دقیقاً شبیه نسخه اصل هستند. بنابراین تفاوت‌های ظاهری نیز ملاکی بر اطمینان از اصالت محصول خریداری شده نمی‌باشد.

مقایسه اوردینری اصل و فیک

همانطور که مشاهده می‌کنید دو نسخه اصل و فیک سرم هیالورونیک اسید اوردینری در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، و نسخه اصل و فیک در سایز و بولد بودن کلمات و تعداد کلمات با یکدیگر اختلاف فاحش دارند.

تفاوت اوردینری اصل و فیک

در این تصویر باز هم تفاوت در نوشته‌های روی جعبه محصول فیک و اصل به وضوح مشخص است.

بچ کد اوردینری اصل و فیک

محصولات دی اوردینری دارای بچ کد هستند که این بچ کد هم روی جعبه و هم روی شیشه خود سرم درج می‌شود و می‌بایست یکسان باشد. در این تصویر همانطور که مشاهده می‌کنید، نسخه اصل بچ کدی واضح و مشابه در ته شیشه و روی کارتن دارد، اما بچ کد نسخه فیک بصورت کمرنگ فقط روی جعبه قرار دارد و خود محصول بچ کد ندارد.

مقایسه محصول اوردینری تقلبی و اورجینال

در این دو تصویر نیز باز تفاوت در میزان بولد بودن نوشته‌های روی شیشه اصلی سرم و میزان محتواهای نوشته شده روی شیشه به وضوح مشخص است.

تفاوت درب و قطره چکان اوردینری اصل و فیک

در نسخه اصل محصولات اوردینری بین قطره چکان و درب شیشه یک فاصله کم وجود دارد که این دو را از هم جدا می‌کند، اما همانطور که مشاهده می‌کنید، در این نسخه فیک، قطره چکان و درب سرم هیچ فاصله‌ای با یکدیگر ندارد و کاملاً با یکدیگر فیکس شده‌اند.

روش اول تشخیص اوردینری اصل و فیک

یکی از روش‌های معتبر برای تشخیص اصالت محصولات برند اوردینری بررسی بچ کد محصولات اوردینری است. تمام محصولات اوردینری یک بچ کد یا همان بچ نامبر دارند. بچ کد در واقع به نوعی به عنوان کد شناسایی محصول شناخته می‌شود که تقریباً تمام اطلاعات مربوط به آن محصول را به شما می‌دهد.

بچ کد محصولات اوردینری زیر کارتن و روی بطری خود محصول نوشته شده است. و برای چک کردن اصالت کالا و دریافت سایر اطلاعات مورد نیاز در مورد آن محصول شما باید وارد وبسایت: checkfresh.com شده و در بخش برندها، برند The ordinary را انتخاب کرده و سپس بچ کد محصولی که خریداری کرده‌اید را وارد کنید و اطلاعات مربوط به آن را دریافت کنید.

برای دیدن راهنمای کامل نحوه بررسی بچ کد محصولات اوردینری و استفاده از سایت چک فرش، مقاله: آموزش بچ کد محصولات اوردینری را از دست ندهید.

نکته: باز هم تاکید می‌کنیم تمام روش‌های گفته شده برای بررسی اصالت محصولات اوردینری 100% کاربردی نبوده و تنها راه اطمینان کامل از اصل بودن کالا، خرید از یک مکان معتبر است.

روش دوم تشخیص سرم اوردینری اصل و فیک

تشخیص اوردینری اصل و تقلبی

مورد دیگری که شما باید به آن توجه داشته باشید نوع بسته‌بندی و کیفیت ظاهری خود سرم است. البته که تشخیص اوردینری اصل از روی ظاهر و بسته‌بندی بسیار مشکل است، ولی بحرحال بعضی اوقات محصولات فیک بسته‌بندی تمیزی نداشته و از مواد اولیه بی‌کیفیتی برای بسته‌بندی محصولات استفاده می‌کنند که در آن صورت می‌توان نسبت به اصل بودن آن محصول شک کرد.

روش سوم تشخیص اصل بودن اوردینری

تشخیص سرم اوردینری اصل

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان از آن برای تشخیص اصل بودن اوردینری استفاده کرد این است که رنگ سرم را با رنگ سرم اصل مقایسه کنیم. برای اینکار شما تنها کافی است که سرم مد نظر را در گوگل سرچ کرده و از سایت اوردینری و یا سایر سایت‌های معتبر خارجی همانند سفورا، رنگ سرم اصلی را مشاهده کرده و با سرمی که شما خریداری کرده‌اید مقایسه کنید.

البته شرایط نوری و محیطی که در آن عکس برداری شده بر رنگ سرم تاثیرگذار است و ممکن است عکس که شما از رنگ آن سرم مشاهده می‌کنید با رنگ سرم واقعی کمی متفاوت باشد، ولی بحرحال این هم یک روش است که از آن می‌توان برای تشخیص اوردینری اصل و فیک استفاده کرد.

جمع‌بندی: ما در این مقاله به طور خلاصه روش‌های تشخیص اوردینری اصل و فیک را بررسی کرده و در همان ابتدا توصیه کردیم که برای جلوگیری از خرید محصولات اصل بهتر است خرید خود را از یک فروشگاه معتبر همانند ژینورا انجام دهید تا دیگر نگرانی بابت فیک بودن سرم‌های اوردینری نداشته باشید.

12 دیدگاه دربارهٔ «تشخیص اوردینری اصل و فیک [ساده و سریع] + ترفند مخفی❤️»

    1. سلام، وقت بخیر، به صورت کلی نسخه‌های فیک امروزه تفاوت ظاهری خاصی با نسخه اصل ندارن، و بهتره که همیشه از جای مطمئن خرید انجام بدین.

  1. سلام من ی محصول نیاسینامید گرفتم کد بچ روی جعبه هست اما روی شیشه نیست
    ولی زیر شیشه مثلا ی عدد ۴۵ حک شده برجسته که رنگی نیست امکانس هست فیک باشه قبلا از اونحا اصل گرفتم ولی این بار کد فقط روی جعبه بود

  2. سلام وقت بخیر من خریدم همه مشخصات اصلی و داره ب جاز شکافی که تو ظاهر داره رو در قطره چکونی
    ینی تقلبیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید