محصولات اوردینری ساخت کجاست؟ آیا اوردینری برند ایرانی است؟

محصولات اوردینری ساخت کجاست

برند دی اوردینری که در ایران آن را با نام اوردینری می‌شناسند، یکی از برندهای موفق این سال‌ها در حوزه مراقبت از پوست و زیبایی است که بسیاری از متخصصان زیبایی محصولات این برند همانند: سرم نیاسینامید اوردینری، سرم پیلینگ اوردینری و رتینول اوردینری و غیره را به مراجعه کنندگان خود پیشنهاد می‌دهند، به این دلیل که محصولات اوردینری موثر و سلامت محور بوده و افراد بسیاری در دنیا از آن‌ها نتیجه گرفته‌اند.

سوالی که بسیاری از کسانیکه به تازگی با این برند آشنا شده‌اند می‌پرسند این است که محصولات اوردینری ساخت کجاست؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

محصولات اوردینری ساخت کجاست؟

دی اوردینری یک برند کانادایی بوده و محصولات اوردینری ساخت کشور کاناداست. البته اوردینری در کشورهای مختلفی نمایندگی داشته و محصولات خود را به صورت رسمی به آن کشورها عرضه می‌کند.

بیشترین فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات اوردینری در کانادا وجود داشته و بعد از کانادا می‌توانید بیشترین فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات اوردینری را در انگلیس پیدا کنید.

ما قبلاً در مقاله‌ای نمایندگی های محصولات اوردینری را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید در آن مقاله توضیحات کاملی در مورد نمایندگی محصولات اوردینری در دنیا و آدرس‌های دقیق آن‌ها پیدا کنید.

آیا موسس دی اوردینری فردی ایرانی است؟

بله، موسس برند دی اوردینری شخصی ایرانی کانادایی به نام براندان تروکس (Brandon Truaxe) است که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده و به عنوان یکی از بنیانگذاران شرکت مادر دی اوردینری یعنی DECIEM شناخته می‌شود.

البته سرنوشت براندان همانند سرنوشت برند معروفی که به دنیا معرفی کرد خوشایند نبود و او در سن 40 سالگی در اثر سقوط از ساختمان شخصی خود درگذشت.

براندون به عنوان یک کارآفرین برتر و یکی از موسسان شرکت دسیم که معروف‌ترین برند آن دی اوردینری است، در سال‌های حیات خود تلاش‌های بسیاری برای موفقیت دی اوردینری انجام داد و نتیجه آن تلاش‌ها تبدیل اوردینری به یکی از غول‌های صنعت مراقبت از پوست و زیبایی بود.

محصولات اوردینری محبوب کدامند؟

شاید برای شما سوال باشد که بهترین محصولات اوردینری کدامند؟ اوردینری محصولات پرفروش و محبوب زیادی دارد که از برترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید