تاریخ انقضای محصولات اوردینری چقدر است؟ + نکات ضروری!

تاریخ مصرف محصولات اوردینری

اطلاع از تاریخ انقضای محصولاتی که قصد استفاده از آن‌ها را دارید، بسیار اهمیت داشته و باعث می‌شود که شما بتوانید با زمان‌بندی درست در زمان مناسب از محصولات مد نظر استفاده کرده و نتایج مد نظرتان را بگیرید.

در این مقاله در مورد تاریخ مصرف محصولات اوردینری توضیحاتی را داده‌ایم تا بتوانید با آگاهی کامل اقدام به خرید محصولات این برند محبوب کنید.

تاریخ مصرف محصولات اوردینری چقدر است؟

محصولات اوردینری دو تاریخ انقضا دارند. اولین تاریخ انقضا تا 3 سال بعد از تولید محصول است.

یعنی اگر محصول خریداری شده توسط شما در سال 2023 تولید شده باشد تا سال 2026 تاریخ مصرف دارد.

تاریخ انقضای دوم محصولات اوردینری، که روی جعبه هر محصول درج شده است، از زمانی است که درب محصول مد نظر باز می‌شود. این تاریخ مصرف برای هر محصول متفاوت است.

تاریخ انقضای محصولات اوردینری

برای مثال برای سرم رتینول اوردینری تا ۳ ماه بعد از باز شدن درب آن فرصت دارید از آن استفاده کنید.

تاریخ مصرف محصولات اوردینری

یا برای سرم نیاسینامید اوردینری تا 12 ماه بعد از باز کردن درب آن می‌توانید از آن استفاده کنید.

چگونه می‌تواند تاریخ تولید محصولات اوردینری را پیدا کرد؟

برای پیدا کردن تاریخ تولید محصولات اوردینری شما باید بچ کد محصول مد نظر را که روی کارتن و شیشه اصلی سرم حک شده است را پیدا کردن و در سایت‌هایی همانند چک فرش بزنید تا تاریخ تولید محصول را به شما نمایش دهد.

ما قبلاً مقاله‌ای جامع در مورد بچ کد محصولات اوردینری و آموزش قدم به قدم استفاده چک کردن بچ کد اوردینری آماده کرده‌ایم که می‌توانید به آن مقاله نیز مراجعه کنید.

آیا تاریخ مصرف تمام محصولات اوردینری یکسان است؟

بله، تاریخ مصرف تمام محصولات اوردینری همانند: سرم پیلینگ اوردینری، سرم کافئین اوردینری، سرم هیالورونیک اسید اوردینری، ویتامین سی اوردینری، مرطوب کننده اوردینری، ماندلیک اسید اوردینری، لاکتیک اسید اوردینری، سرم ماتریکسیل اوردینری، سرم بافه اوردینری، سرم آلفا آربوتین اوردینری، سرم آرژیرلین اوردینری، سالیسیلیک اسید اوردینری، تونر اوردینری، آزلائیک اسید اوردینری و بقیه محصولات این برند از الگویی خاص برخوردارند. یعنی 3 سال بعد از تولید محصول و 12 ماه بعد از باز کردن درب محصول.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید