قرص فیتو بهتره یا هیرتامین؟ کدام موثرتر است؟ + نتایج❤️

قرص فیتو بهتره یا هیرتامین

قرص فیتو و قرص هیرتامین محصولاتی هستند که برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش و به صورت کلی بهبود وضعیت سلامتی مو تولید و عرضه شده‌اند. که هر دوی آن‌ها نیز طرفداران خاص خود را دارند.

بنابراین اگر شما نیز برای تقویت و رفع مشکل ریزش موهایتان به دنبال راه‌حل‌هایی گشته‌اید، قطعاً نام این دو محصول را شنیده‌اید. و ممکن است این سوال برایتان به وجود بیاید که کدام قرص فیتو موثر عمل می‌کند یا هیرتامین؟ تا پایان این مقاله پاسخ این سوال را دریافت خواهید کرد.

قرص فیتو بهتره یا هیرتامین؟

اگر بخواهیم بصورت خلاصه به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم که عملکرد هر یک از این محصول بر روی افراد مختلف، متفاوت بوده و نمی‌توان گفت که قرص فیتو برای شما بهتر است یا هیرتامین. با این تفاسیر باید بگوییم که در حال حاضر قرص فیتو محبوبیت بیشتری به نسبت هیرتامین پیدا کرده است.

نکته‌ای که باید در نظر باشید این است که تنها در صورت تهیه قرص فیتو و قرص هیرتامین اصل است که می‌توانید از تاثیرات این مکمل‌های جادویی برخوردار شوید که پروسه پیدا کردن قرص فیتو اصل نیز بسیار سخت است. شما می‌توانید نسخه اصل این محصولات را ژینورا که این محصول را مستقیماً از برند مبدا وارد می‌کند تهیه کنید.

قیمت و خرید قرص فیتو اصل

قیمت و خرید قرص هیرتامین اصل

دلیل برتری قرص فیتو نسبت به هیرتامین چیست؟

اصلی‌ترین فاکتور برای بررسی برتری یک محصول به نسبت محصولی دیگر، بررسی بازخوردهایی است که استفاده کنندگان قبلی این محصولات داده‌اند.

با یک بررسی ساده می‌توان دریافت که قرص مکمل فیتو فانر در حال حاضر توسط افراد بیشتری استفاده شده و بازخوردهای بسیار خوبی از آن دریافت شده است.

با این حال، استفاده بیشتر قرص فیتو دلیل بر بی‌کیفیت بودن هیرتامین نیست. هیرتامین نیز یکی از بهترین مکمل‌های تقویت کننده مو است که بسیار از افراد با آن به نتایج مطلوب رسیده‌اند و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

تفاوت‌های قرص مکمل فیتو با قرص هیرتامین چیست؟

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که از ما پرسیده می‌شود این است که تفاوت‌های قرص فیتو و قرص هیرتامین در چیست؟ در ادامه برخی از مهم‌ترین تفاوت‌های آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

بخوانید: نظرات خریداران قبلی قرص فیتو چیست؟

مهم‌ترین تفاوت قرص فیتو و هیرتامین ترکیبات آن‌ها هستند. در ساخت این دو محصول از ترکیبات متفاوتی استفاده شده است که باعث ایجاد تفاوت در این دو مکمل تقویت مو شده است.

قرص فیتو حاوی ویتامین‌های گروه B است که اکثر آن‌ها نیز از منشأ گیاهی گرفته شده‌اند و همین امر باعث شده است فیتو به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی شناخته شود.

از آن طرف هیرتامین شامل ویتامین‌های B1, B6 و B12 است که در دسته مفیدترین ویتامین‌ها قرار گرفته و به تقویت مو کمک می‌کنند.

ویتامین‌های گروه B که در مکمل فیتو فانر استفاده شده‌اند علاوه بر اینکه به سلامت کلی بدن کمک می‌کنند و تاثیر خاصی در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و همینطور فرآیند متابولیک بدن دارند، یکی از موثرترین عوامل برای داشتن موهایی سالم و عالی هستند.

از دیگر تفاوت‌های قرص فیتو و هیرتامین می‌توان به فناوری‌های بکار رفته در دو مکمل اشاره کرد که جزو اسرار شرکت سازنده بوده و به صورت عمومی در دسترس همه قرار نمی‌گیرد.

سخن نهایی: قرص فیتو و هیرتامین هر دور از بهترین ترمیم کننده‌های مو در دنیا هستند که هر کدام ویژگی‌ها و معایت خاص خود را دارند. شاید قرص فیتو درصد رضایت بیشتری را به نسبت هیرتامین ثبت کرده باشد، اما باید به یاد داشته باشید که شرایط هر فرد متفاوت بوده و ممکن است یک نفر با هیرتامین نتیجه بگیرد و دیگری مکمل فیتو برایش موثرتر باشد.

6 دیدگاه دربارهٔ «قرص فیتو بهتره یا هیرتامین؟ کدام موثرتر است؟ + نتایج❤️»

    1. سلام منم ریزش شدید دارم در حد تاسی ، هیر تامین مصرف میکنم وقرص دیان اورجینال شما مصرف همزمان فیتو رو توصیه میکنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید