نظرات در مورد سرم پیلینگ اوردینری چیست؟ + نکته ضروری!

نظرات در مورد سرم پیلینگ اوردینری

سرم پیلینگ اوردینری قوی‌ترین لایه بردار دی اوردینری است که خواص زیادی برای پوست به دنبال داشته و می‌تواند به کلی پوست‌تان را دگرگون کند. در این مقاله ما برخی از نظرات استفاده‌کنندگان قبلی این سرم لایه بردار را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

نکته: برای دریافت بهترین نتایج می‌توانید نسخه صددرصد اصل این محصول که توسط فروشگاه ژینورا بصورت مستقیم از فروشگاه رسمی اوردینری وارد شده را خریداری کنید.

خرید سرم پیلینگ اوردینری اصل

نظرات در مورد سرم پیلینگ اوردینری

چندین ساله که از این سرم استفاده می‌کنم و نتایج بسیار رضایت بخش بوده برام. پوستم همیشه جوش‌های قارچی، کیستیک میزنه و تنها راه حل از بین بردنشون همین محصوله. دوز مصرفی من یکم بیشتر از چیزیه که کمپانی گفته، من هفته‌ای 3 الی 4 بار از این محصول استفاده می‌کنم و پوستمو مث آیینه کرده.

برای من زمان برد تا اثر کند، اما نتایج واقعاً راضی کننده بود! من 49 ساله هستم و علاوه بر اینکه پوستمو شفاف‌تر کرده، در کاهش خطوط و چین و چروک‌هام نیز موثر بوده. امیدوارم تولید این محصول هیچوقت توسط اوردینری متوقف نشود.

با این یه لایه بردار قویه و ممکنه به پوست‌هایی که عادت به لایه بردار ندارند، نسازه، ولی با پوست من کاملاً سازگار بود. پوست من بعد از استفاده از این سرم به طور فوق‌العاده‌ای صاف شده و لایه‌های مرده پوستم از بین رفته‌اند. همچنین احساس می‌کنم منافذ پوستم نیز کوچک‌تر شده‌اند.

بعد از هفته دوم استفاده متوجه شدم که پوستم نرم‌تر و درخشان‌تر شده و خطوط آن کمتر شده است. برای من این یک محصول جادویی است، من 50 ساله هستم.

چون پوستی حساس دارم فقط به مدت 5 دقیقه اجازه می‌دهم این لایه بردار روی پوستم بماند، هدف من کاهش لکه‌ها و تیرگی‌های پوستم بود و با جرئت می‌تونم بگم که از چیزی که انتظار داشتم بهتر عمل کرده. این بهترین نسخه پوست من در چند سال اخیر است.

من حدود 3 هفته بصورت مستمر از این سرم استفاده کردم. بعد از اولین دفعه استفاده، همکارانم در محل کار از من می‌پرسیدند که با پوستم چه کرده‌ام؟ من هم این سرم را به آنان معرفی کردم. من رتینول و مرطوب کننده نیز در روتین مراقبت از پوست خود دارد. پیلینگ اوردینری چهره 65 ساله منو تمیز و شفاف و درخشان کرده.

برای من یک هفته زمان برد تا تاثیرات این محصول را ببینم، پوستم به وضعیت بهتری پیدا کرده و لکه‌ها و تیرگی‌ها بسیار کمرنگ‌تر از گذشته شده‌اند. البته من قبلاً تجربه استفاده از لایه بردارها را داشتم و پوستم به لایه بردارها عادت داشت.

شنبه شب‌ها از سرم پیلینگ استفاده می‌کنم و در کنار آن از مرطوب کننده و ضد آفتاب نیز غافل نمی‌شود. پوستم در مدت زمانی که شروع به استفاده از این محصول کرده‌ام، بسیار روشن‌تر و براق‌تر شده است. لکه‌های جای آکنه من نیز کمرنگ‌تر شده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید